Page 67 - CZ_ZLUTY-10-15_prohlizec
P. 67
ŽIVOTA STUDENT AGENCY | Zaměstnancem STUDENT AGENCY Strana 65
příspěvků, nýbrž v odpovídání na ko- z jakékoliv části Ostravy domů?“
mentáře, dotazy, kritiku. Nejaktiv- Ajajaj. Zpětná vazba je moc důleži-
nějšími přispěvovateli jsou vláčkaři, tá, ale některé zádrhele už zpětně
nároční milovníci železniční dopravy, vyřešit nemůžeme. Snad trefili domů
kteří stojí se stopkami u přejezdu opravdu všichni.
a hlídají jízdní řád. A pak stěžova-
telé, včetně chronických. Přečtu si Na závěr dne naštěstí přijde pár
prvních pár příspěvků a pochopím, veselých fotek z vlaku. Jedna s baští-
že mě dnes čeká další díl kurzu se- cími dětmi je tak skvělá, že se objeví
beovládání. „Mám zaměstnaneckou i v tomto časopise.
slevu u státních drah. Proč neplatí
i u vás?“ „Můžu si jízdenku na vlak „Zkušenosti se správou Facebooku
koupit v síti Ticketportál?“ „Nikdy se odrážejí i v mém osobním životě.
jsem nebyla tak daleko. Myslíte, že Naučila jsem se nesoudit lidi podle
zvládnu dojet až do Košic?“ „Je září prvního dojmu, a když jsem někde
a v kupé je 10 stupňů. Mají cestující s něčím spokojená, napíšu pochva-
povinnosti si brát s sebou na cestu lu,“ shrnuje své roční poznatky
alpinistické oblečení?“ Třídíme vzka- Veronika. Jak říká, lidé často píší
zy, stížnosti i pochvaly a přeposíláme s horkou hlavou a působí nesnesi-
je tam, kam patří. Tedy do zákaznic- telně. Když vychladnou, jsou z nich
kého servisu. zase většinou mírní a věrní členo-
vé naší zákaznické rodiny. A kam
„Občas se zvednu a jdu se projít patříte vy? Do mlčící většiny, nebo
na chodbu. Musím některé věci mám očekávat vaše komentáře na
prodýchat, uklidnit se a teprve pak, Facebooku po přečtení tohoto člán-
pěkně a diplomaticky, odpovědět,“ ku? A pošlete mi i fotku? Like! #
přiznává Veronika. Jako správce
sociálních sítí pracuje ve firmě rok. PRACUJTE I VY v èesko-slovenské spoleè-
„Naučila jsem se nebrat si příspěv- nosti, která je synonymem moderního
ky osobně a dívat se na stížnosti stylu cestování s dùrazem na komfort,
pohledem našich klientů,“ doda- kvalitu a bezpeènost za výhodnou cenu!
la. No, já mám na to jediný den. V souèasnosti hledáme nové kolegy na
Začínám procházkou po chodbě. oddìlení marketingu – konkrétnì na pozice
Nádech, výdech. Jdeme znovu na to! Marketingový specialista, Online marketing
„Řidič náhradní autobusové dopravy manager nebo Marketingový øeditel. Pošlete
nás vysadil na výpadovce místo na svùj životopis spolu s prùvodním dopisem
Stodolní. To nás zkoušíte z nějaké- na e-mail: zamestnani@studentagency.cz.
ho bobříka, jestli dokážeme trefit
BARBORA JANEČKOVÁ
„Ta holka bude redaktorka,“ říkávala její babička a měla prav-
du. Stala se z ní redaktorka a postupně i podnikatelka, manžel-
ka, matka, úřednice, mluvčí, marketingová specialistka či konzul-
tantka. Momentálně se živí jako copywriterka.
příspěvků, nýbrž v odpovídání na ko- z jakékoliv části Ostravy domů?“
mentáře, dotazy, kritiku. Nejaktiv- Ajajaj. Zpětná vazba je moc důleži-
nějšími přispěvovateli jsou vláčkaři, tá, ale některé zádrhele už zpětně
nároční milovníci železniční dopravy, vyřešit nemůžeme. Snad trefili domů
kteří stojí se stopkami u přejezdu opravdu všichni.
a hlídají jízdní řád. A pak stěžova-
telé, včetně chronických. Přečtu si Na závěr dne naštěstí přijde pár
prvních pár příspěvků a pochopím, veselých fotek z vlaku. Jedna s baští-
že mě dnes čeká další díl kurzu se- cími dětmi je tak skvělá, že se objeví
beovládání. „Mám zaměstnaneckou i v tomto časopise.
slevu u státních drah. Proč neplatí
i u vás?“ „Můžu si jízdenku na vlak „Zkušenosti se správou Facebooku
koupit v síti Ticketportál?“ „Nikdy se odrážejí i v mém osobním životě.
jsem nebyla tak daleko. Myslíte, že Naučila jsem se nesoudit lidi podle
zvládnu dojet až do Košic?“ „Je září prvního dojmu, a když jsem někde
a v kupé je 10 stupňů. Mají cestující s něčím spokojená, napíšu pochva-
povinnosti si brát s sebou na cestu lu,“ shrnuje své roční poznatky
alpinistické oblečení?“ Třídíme vzka- Veronika. Jak říká, lidé často píší
zy, stížnosti i pochvaly a přeposíláme s horkou hlavou a působí nesnesi-
je tam, kam patří. Tedy do zákaznic- telně. Když vychladnou, jsou z nich
kého servisu. zase většinou mírní a věrní členo-
vé naší zákaznické rodiny. A kam
„Občas se zvednu a jdu se projít patříte vy? Do mlčící většiny, nebo
na chodbu. Musím některé věci mám očekávat vaše komentáře na
prodýchat, uklidnit se a teprve pak, Facebooku po přečtení tohoto člán-
pěkně a diplomaticky, odpovědět,“ ku? A pošlete mi i fotku? Like! #
přiznává Veronika. Jako správce
sociálních sítí pracuje ve firmě rok. PRACUJTE I VY v èesko-slovenské spoleè-
„Naučila jsem se nebrat si příspěv- nosti, která je synonymem moderního
ky osobně a dívat se na stížnosti stylu cestování s dùrazem na komfort,
pohledem našich klientů,“ doda- kvalitu a bezpeènost za výhodnou cenu!
la. No, já mám na to jediný den. V souèasnosti hledáme nové kolegy na
Začínám procházkou po chodbě. oddìlení marketingu – konkrétnì na pozice
Nádech, výdech. Jdeme znovu na to! Marketingový specialista, Online marketing
„Řidič náhradní autobusové dopravy manager nebo Marketingový øeditel. Pošlete
nás vysadil na výpadovce místo na svùj životopis spolu s prùvodním dopisem
Stodolní. To nás zkoušíte z nějaké- na e-mail: zamestnani@studentagency.cz.
ho bobříka, jestli dokážeme trefit
BARBORA JANEČKOVÁ
„Ta holka bude redaktorka,“ říkávala její babička a měla prav-
du. Stala se z ní redaktorka a postupně i podnikatelka, manžel-
ka, matka, úřednice, mluvčí, marketingová specialistka či konzul-
tantka. Momentálně se živí jako copywriterka.