Page 68 - 1.cast_CZ_Zluty-04-15__web.indd
P. 68
utý 04 | 2015 Ze života STUDENT AGENCY Strana 66
VLAKY REGIOJET TEÏ NAJDETE
I VE HØE TRAINSTATION
Milujete vlaky, ale nemáte na svùj koníèek tolik èasu, kolik
byste potøebovali? Sbírejte vlaky virtuálnì.
TEXT: Lukáš PUCOVSKÝ ● FOTO: PIXEL FEDERATION
Jedna ze společností, která vás rychle pro Pixel Federation dodnes klíčový.
a hravě dostane do světa vlaků, je Za úspěchem hry vidí Šimon Šicko
Pixel Federation, slovenská společ- hlavně její příchod ve správném čase
nost, která vznikla v roce 2007. Svou na správnou platformu a oslovení
hrou TrainStation dnes baví hráče velké skupiny sběratelů. V součas-
z celého světa. Jak se její zakladatelé nosti na Facebooku buduje každý
– čtyři nadšenci z herního průmyslu – měsíc své vlakové impérium více než
dostali od webových zakázek k vla- milion hráčů, kteří sbírají vlaky, plní
kové hře na úplně nové platformě? kontrakty unikátních partnerů nebo
„Chtěli jsme pracovat na něčem, co zkrášlují své stanice.
nás baví. Pro mě osobně to vždycky
byly vlaky. První koncept hry vzešel
z mé hlavy, musím se však přiznat,
že dnes z ní zůstaly asi jenom ty vla-
ky. Od začátku šlo o týmovou práci,
což se ukázalo i ve hře – od každého
člena týmu v ní něco najdete,“ říká se
smíchem Šimon Šicko, CEO společ-
nosti Pixel Federation.
Díky příchodu nového investora
se mohl tým TrainStation naplno
pustit do práce. V roce 2010 vznikl
první samostatný projekt, který je
VLAKY REGIOJET TEÏ NAJDETE
I VE HØE TRAINSTATION
Milujete vlaky, ale nemáte na svùj koníèek tolik èasu, kolik
byste potøebovali? Sbírejte vlaky virtuálnì.
TEXT: Lukáš PUCOVSKÝ ● FOTO: PIXEL FEDERATION
Jedna ze společností, která vás rychle pro Pixel Federation dodnes klíčový.
a hravě dostane do světa vlaků, je Za úspěchem hry vidí Šimon Šicko
Pixel Federation, slovenská společ- hlavně její příchod ve správném čase
nost, která vznikla v roce 2007. Svou na správnou platformu a oslovení
hrou TrainStation dnes baví hráče velké skupiny sběratelů. V součas-
z celého světa. Jak se její zakladatelé nosti na Facebooku buduje každý
– čtyři nadšenci z herního průmyslu – měsíc své vlakové impérium více než
dostali od webových zakázek k vla- milion hráčů, kteří sbírají vlaky, plní
kové hře na úplně nové platformě? kontrakty unikátních partnerů nebo
„Chtěli jsme pracovat na něčem, co zkrášlují své stanice.
nás baví. Pro mě osobně to vždycky
byly vlaky. První koncept hry vzešel
z mé hlavy, musím se však přiznat,
že dnes z ní zůstaly asi jenom ty vla-
ky. Od začátku šlo o týmovou práci,
což se ukázalo i ve hře – od každého
člena týmu v ní něco najdete,“ říká se
smíchem Šimon Šicko, CEO společ-
nosti Pixel Federation.
Díky příchodu nového investora
se mohl tým TrainStation naplno
pustit do práce. V roce 2010 vznikl
první samostatný projekt, který je